Feest na Oranje-zege eindigt met boetes op bekende oranjerotonde: ‘Ontzettend lullig en belachelijk’

Na de overwinning van het Nederlands elftal verzamelden zich afgelopen nacht tientallen supporters op de bekende oranjerotonde. Waar eerdere Oranjefeesten vooral in het teken stonden van muziek, gejuich en toeterende auto’s, kwam er dit keer al snel een einde aan de feestvreugde. De politie schreef meerdere bekeuringen uit voor onder meer het afsteken van fakkels en onnodig toeteren. Read More